Jep. Eli mä oon laiska. Bonnien kuvia pääsette ihailemaan sitten, kun mun laiskuus loppuu tai lieventyy (onko tollanenkin sana?).

Bonnie makaa pitkin pituuttaan mun sylissä. Mä tulin just sen kanssa sisälle ku olin sen kaa taas lenkillä. Tätä pitää pissattaa kahen tunnin välein paitsi yöllä on kuuden tunnin "lepo". Mari lenkittää aamulla Bonnien viideltä, kun se lähtee meidän tallille ja sielt sen pitää olla seitsemältä töissä toisella tallilla. Ja sitten mä vien Bonnien noi loput. :D

Nukkuuks toi makkara tossa? No ei se mikää makkara oo, ainakaan tavallinen makkara. Se on karvamakkara. No eei. Pitäköön JoumäänSanskuMakkaraKukaLuuleeOlevansa ite makkaransa. xD. Siis nimessään, koska eihän sillä oo ees mitään makkaroita. :D

Joo mulla menee täällä mun blogissa tosi onnistuneesti. :DDD. Mä pääsen ratsastaan tänään meidän jättiläisellä <3 Cenda joutuu homiin.

Cenda on 175cm. Slovakianpv. ruunikko tamma s. 09.03.1997. Kuvia löytyy: http://www.sukuposti.fi/fakta.php?Numero=208108

No tuli pikkuinen romaanin pätkä, mutta kommentoikaa ja lukekaa! P.s. Mä laitoin sellaisen pienen uuden jutun tuohon kommentoimiseen jonka huomaatte, kun kommentoitte joten älkää suuttuko siitä sillä mä estän roskakommentteja! Joten älkää suuttuko vaan kommentoikaa!!

 Ampss