Joo eli mulla on tänää estekisat joissa luokka on huimat 30cm. xD. Mutta niistä kisoista voisin varmaan kertoa jotain. Eli luokat on puomiluokka tai 30cm. Ne on 16.00 Sata-hämeen ratsastuskoululla Hämeenkyrössä. Ratsastetaan maneesissa. Mä meen Namilla tai Kihillä. Ne oli niinku silleen vapaana, kun mä ilmottauduin hieman myöhään 8D. (Jos noi nyt osaa ja jaksaa ja kerkiää) Mun suoritus kuvataan videokameralle ja (jos mä jaksan osaan ja kerkeän) mä laitan sen videon tänne ja siinä saattaa lennellä tällänen yks blogaaja nimeltään Ampss. :D

Hitsi, kun tää vuodatus päätti muokata nää sivut tälläsiks, että mä en osaa käyttää näitä! Joo tää oli vaan tällänen sivu kommentti! Mennään seuraavaan asiaan. ->

Tulin ulkoota tähän koneen ääreen, olin nimittäin laskettelemassa, ja vedin hienon voltin sieltä sen pulkan kyydistä, kun mä laskin puuta päin :D.

Eipä täs muuta. Moimoi. Kommenttia kehiin!

Ampss